Top

Community-activatie

Met goede content alleen ben je er nog niet. Dan blijf je slechts zender terwijl dialoog het doel is. Het ontwikkelen van je doelgroep tot een actieve community is een continu proces.

De communitymanager is de persoon die de dialoog op gang houdt. Met een vinger aan de pols van de online buzz is hij de schakel tussen jouw merk en het publiek. Hij houdt reacties bij en speelt in op vragen die leven in de community. We volgen het gedrag van bezoekers aan de website en leggen waar mogelijk persoonlijk contact met interessante nieuwe leden.

Hoe activeren we de community?

We werken met een heldere contentkalender zodat er met vaste regelmaat verse content verschijnt op je website en sociale kanalen. Met geavanceerde tools plaatsen we de content op het juiste moment in het juiste kanaal. Zien we dat de content goed aanslaat, dan geven we het bereik een extra boost door de post te sponsoren in de relevante doelgroep. Met het engagement op de content in de vorm van likes, shares, vragen, commentaar of andere reacties, gaan we pro-actief aan de slag. We bedanken mensen voor hun reactie, geven antwoord op vragen, volgen potentiële influencers zelf of we plaatsen een reactie.

Hele waardevolle content bieden we aan in ruil voor een email opt-in. En  met onze marketing automation tools worden deze leads ontwikkeld tot waardevolle prospects.

Het resultaat

  • Meer naamsbekendheid bij je doelgroep en het publiek
  • Versterkte reputatie en herkenbaarheid in de markt
  • Concrete nieuwe leads en prospects

Bekijk ook eens

CONTACT, KOFFIE, CONTENT!

Wij praten graag over onze content, maar nog liever praten we over jouw content. Met een kop koffie. Bij jou, of bij ons.