Top

De 3 w’s van Content Marketing

Online, social, blogs, vlogs tweets. Je kunt er als onderneming niet omheen, maar haal je er alles uit wat er in zit?

Blog tweets, whitepapers, infographics, je kunt er als bedrijf  niet omheen.  Maar haal je er nu alles uit wat er in zit? Effectieve digitale marketing is afhankelijk van twee dingen: technologie en content. En dat laatste is onze expertise. Wij brengen structuur in contentcreatie, de publicatie en het activeren van de doelgroep. Structuur die leidt tot betere controle op het gewenste resultaat: meer volgers, concrete leads, tevreden klanten of zelfs fans.

Effectieve content marketing begint met antwoord geven op drie vragen.

  1. Wat is mijn verhaal?
  2. Aan wie vertel ik het, wie is de doelgroep?
  3. Waar deel ik mijn kennis, ervaring en expertise?

Communicatie begint met een helder inzicht wie je doelgroep is en wat er speelt in je markt. Met welke uitdagingen hebben je prospects te maken. Jouw expertise kan een belangrijke bijdrage leveren aan het oplossen van problemen die spelen in je markt. En dus is het waardevol om die kennis en ervaring te delen met je doelgroep. Dat doen we met content die we delen via sociale en digitale (nieuws)media.

Gestructureerde aanpak

Wij geloven in een gestructureerde aanpak. Dat begint met het gezamenlijk vastellen van duidelijke doelstellingen. En met een helder beeld van wat er speelt in de markt. Met inzicht in de thema’s en dilemma’s van de klanten. Daarop bepalen we een concrete aanpak voor het maken van de benodigde content. En een duidelijk plan voor het activeren van de doelgroep en het genereren van leads.

Meer weten over onze aanpak? KLIK HIER

CONTACT, KOFFIE, CONTENT!

Wij praten graag over onze content, maar nog liever praten we over jouw content. Met een kop koffie. Bij jou, of bij ons.